BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

About Me

My Photo
ichiShadowZ
just ask
View my complete profile

Tuesday, 15 May 2012

Arigato Sensei


OK..1st of all KidZ nak tanya dulu
korang tau x sensei tu ape
sensei ni korang tau2 la KidZ kan taksub dengan JEPUN
sensei tu la pangilan guru/orang yang lebih tua dri kita

hari ni KidZ nak ambik kesempatan untuk untuk ucapkan selamat hari guru 
pada semua cikgu2 KidZ yang penah mengajar KidZ di SM3K
N semua cikgu2 kat atas dunia ni
sebab dah banyak bekorban untuk mendidik anak2 bangsa

so like always la kan
dekat sekolah mesti ade Sambutan Hari Guru punya
tipu la kalau cakap sekolah korang xde  *kalu x sekolah tu jangan cerita laa*
esok ade sambutan la kat sekolah KidZ

nanti KidZ cerita la kat korang ape yg kitorang buat
kalau nak tau laa

korang pon mohon share la ape korang buat
yang dah abis sekolah tu..share2 pngalaman best2 dgn cikgu korang
KidZ memang minat dengar cerita
nanti share kat KidZ yep ^^


-ok la..lastly KidZ nak bagi pantun sikit-

2,3 kucing berlari
lari mencari mangsa memburu
2,3 guru ku cari
ingin ku ucap SELAMAT HARI GURU
*pantun buat sendiri..sori mengarut sangat*

see U guys next time
bubye

-chaossu-

4 kipas susah mati:

Mohd Ridwan said...

Hargailah guru anda!

KidZ_VII said...

tanpa guru siapalah kita~

princessrayha said...

nice pantun

KidZ_VII said...

ahahaha..
ok ka?..thanx
KidZ mmg suka bpantun
tradesi melayu